kozetkeztetes

Fehérgyarmat Város Önkormányzata Közékeztetési Intézménye
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

 
Közfeladatot ellátó szerv neve: Fehérgyarmat Város Önkormányzata Közétkeztetési Intézménye
 
Székhelye: 4900 Fehérgyarmat Iskola köz 1.
 
Adószám: 15795874-2-15
 
KSH statisztikai számjel: 15795874-5629-322-15
 
Telefonszám: 44/360-361
 
Elektronikus levelezési cím: kozetkeztetes@fehergyarmat.hu
 
 
Az intézmény irányító / felügyeleti szerve: Fehérgyarmat Város Önkormányzat
 
Az intézmény alapítói jog gyakorlója: Fehérgyarmat Város Önkormányzat
 
Alapítás módja: jogelőd nélküli alakulás
 
Alapítás dátuma: 2011.01.01
 
 
Alaptevékenységi besorolás: 562900 Egyéb vendéglátás
 
 
Közfeladatot ellátó szerv vezetője: Ster András
 
Élelmezésvezető: Szabó Ildikó
 
Pénzügyi/számviteli ügyintéző: Mester Szilvia
 
Étkezéssel, hiányzással kapcsolatos ügyintézés
 
Ügyfélkapcsolati vezető: Szabóné Tóth Andrea
 
Ügyfélkapcsolati munkatárs: Ujfalusi – Kovács Lászlóné
 
 
Ügyfélfogadási rend:
 
Tanév közben
 
HÉTFŐ                                 08.00 – 12.00 13.00 – 16.45
 
KEDD                                    08.00 – 12.00  13.00 – 15.45
 
PÉNTEK                                08.00 – 12.00
 
Szünidőben
 
HÉTFŐ, KEDD                    08.00 – 11.30  13.15 – 15.45
 
PÉNTEK                                08.00 – 11.30
 
A befizetési napokon az értesítésben közölt nyitva tartás érvényes.
 
Más napokon az ügyfélfogadás szünetel!

 
Étkezés lemondás
 
Bölcsődei, óvodai hiányzás esetén a szülő az adott nevelési intézményében jelezze közvetlenül a hiányzást a csoportvezetőnél.
 
Bárdos Iskolai tanuló esetén hiányzás jelentés az iskola titkárságán, melynek elérhetősége: +36/44 361-377
 
Kisgimis és középiskolai tanulók esetén az étkezés lemondása személyesen vagy emailben történik a kozetkeztetes@fehergyarmat.hu emailcímen. Az email tartalmazza a tanuló nevét, osztályát, lemondás kezdetét és végét. A lemondani kívánt napot(kat) az azt megelőző munkanap 11:00 óráig van lehetőség jelezni. Utólag jelentett hiányzásokat, az intézménynek nem áll módjában elfogadni. Az emailben lemondott hiányzásra vonatkozó ebédjegyet(ket) utólag, legkésőbb a legközelebbi díjfizetéskor le kell adni!
 
 
Az étkezés első igénylésekor az étkezési kedvezményre jogosító dokumentum ÉRVÉNYES, EREDETI PÉLDÁNYÁT kérjük bemutatni:
 
·         rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre jogosító határozat,
 
·         nevelésbe vett gyermekek esetén a 328/20111(XII.29) kormányrendelet 9. számú melléklete kitöltve, leigazolva,
 
·         tartós beteg vagy fogyatékos, három – vagy többgyermekes családban élő gyermekek esetén az államkincstári igazolás, államkincstári hatósági bizonyítvány a családi pótlék folyósításáról,  
 
·         bölcsődei és óvodai étkezés esetén a 328/2011.(XII.29) kormányrendelet 6. sz. melléklete az egyfőre jutó jövedelemről nyilatkozva
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz